- blogt over haar ICT-uitprobeersels in het onderwijs -

zondag 30 januari 2011

Eerste bericht

Eigenlijk is dat niets voor mij, zo'n weblog. Ik was vroeger al geen typje dat een dagboek bij kon houden. Maar na 10 jaar 'halen' op internet (waar ik heel dankbaar voor ben!) vind ik het nu tijd om te 'brengen'. Dit blog biedt me de mogelijkheid om dingen die ik maak voor bijvoorbeeld mijn klas te delen met anderen. Ook merk ik dat het soms goed voor mij is om vage ideeën te verwoorden: daardoor dwing ik mezelf om goed na te denken over hoe ik dingen wil gaan doen. Daarnaast zou het ook fijn zijn als je daar feedback op kan krijgen, en daar is zo'n blog ideaal voor. Ik gebruikte daar eerst alleen Twitter voor, maar voel me soms toch beperkt door die 140 tekens. Vandaar de geboorte van dit blog! De tijd zal leren of dit een goed middel voor mij is...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten